ZARZĄDZENIE Nr 16/2020
Rektora Politechniki Koszalińskiej
z dnia 20 marca 2020 r.
w sprawie zasad prowadzenia zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem metod i technik
kształcenia na odległość w Politechnice Koszalińskiej w semestrze letnim 2019/2020
w okresie zawieszenia w związku z COVID-19
- O Wydziale
- Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
- Europeistyka
- Politologia 2.0
- Filologia angielska I stopień
- Filologia angielska II stopień
- Filologia germańska
- Pedagogika
- Studia podyplomowe
- Bałtycki Konkurs Językowy
- Konferencje naukowe
- Publikacje wydziałowe
- Jakość kształcenia
- Erasmus + KA-107
- Erasmus+
- Baza ekspertów medialnych Wydziału Humanistycznego
- Wykłady dla szkół
- Konwent Pracodawców WH
- Koło Polskiego Związku Filatelistów przy Politechnice Koszalińskiej
ZARZĄDZENIE Nr 15/2020
Rektora Politechniki Koszalińskiej
z dnia 17 marca 2020 r.
w sprawie organizacji pracy uczelni w dniach 18 – 25 marca 2020 r.
Dla pracowników!!!
Link do filmu szkoleniowego pracy z USOS
UWAGA!
Ze względu na zawieszone zajęcia dydaktyczne konsultacje Pracowników Wydziału Humanistycznego, będą odbywały się wyłacznie drogą elektroniczną (adresy e-mail podane są na stronie internetowej w zakładce konsultacje).
W związku z Zarządzenia Nr 13/2020 Rektora Politechniki Koszalińskiej Dziekan Wydziału Humanistycznego odwołuje jutrzejszy dyżur i konsultacje.
Zarządzenie Nr 13/2020 z dnia 11.03.2020 r. w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2 wśród społeczności akademickiej Politechniki Koszalińskiej.
Obwieszczenie Nr 1/2020 z dnia 11.03.2020 r. w sprawie zawieszenia zajęć dydaktycznych w związku z ryzykiem zakażenia wirusem SARS-CoV-2.
Rektor Politechniki Koszalińskiej ogłasza konkursy na stanowisko adiunkta w dziedzinie nauk humanistycznych w dyscyplinie językoznawstwo lub literaturoznastwo w zakresie filologii angielskiej
Uwaga Studenci 6 semestru studiów kierunków:
Filologia, Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna,
Europeistyka
Trwa rekrutacja do programu stażowego POWER
II tura rekrutacji: 16 marca do 31 marca 2020 r.
Kontakt: Ida Piotrowska, pokój 221A (pn-pt. godz.8.00-15.00)
e-mail: ida.piotrowska@tu.koszalin.pl
Studentów trzeciego roku, prosimy o zapoznanie się z ofertą płatnych staży
oraz (http://wh.tu.koszalin.pl/kat/425)
Lista osób zakwalifikowanych do II etapu XI Bałtyckiego Konkursu Języka Angielskiego
Nabór na wyjazdy zagraniczne:
STUDIA oraz PRAKTYKI
w ramach programu Erasmus+
Uprzejmie informuję, że spotkanie z przedstawicielami Zachodniopomorskiej Brygady WOT zostało odwołane.
Uwaga Studenci kierunku Pedagogika.
W dniach 13-15 marca 2020 r. zajęcia z prof. Miroslavem Gejdosem nie odbędą się.
Uwaga studenci III-go roku Filologii Angielskiej.
W dniach 9 marca 2020 roku rozpocznie się rekrutacja uzupełniająca na
szkolenie: Trening interkulturowy w ramach Projektu: Zintegrowani:
Kompleksowy Program Rozwoju Politechniki Koszalińskiej. Numer projektu POWR.03.05.00-00-Z055/18. Rekrutacja zakończy się 12 marca 2020 roku.
Zgłoszenia należy kierować do p. Anny Kwiatkowskie, pokój 221A, ul.
Kwiatkowskiego 6E
Uwaga Studenci!
Dziekanat pomocy materialnej
Został przeniesiony
na
ul. Śniadeckich 2, p.3A - tel. 94 34 78 662
Biuro Obsługi Studenta
Na stronie w poszczególnych zakładkach dla odpowiednich kierunków, umieszczone zostały plany zajęć na semestr letni 2019/2020.
Proszę obserwować stronę, gdyż mogą one ulec zmianie.
Uwaga studenci II-go roku Filologii (angielskiej i germańskiej)
Od dnia 24.02.2020 r. można zapisywać się w pokoju 210 A na seminarium dyplomowe.
W dniach 28.02-13.03.2020 r. zajęcia z dr Piotrem Boćko nie odbedą się.
Erasmus+
Koordynatorzy wydziałowi:
- ds. studentów: mgr Anna Hajek - anna.hajek@tu.koszalin.pl
- ds. pracowników: mgr Wiesław Trojanowicz - wieslaw.trojanowicz@tu.koszalin.pl